Creativity can save the world

Time Travel

Work in Estonia väärtuspakkumine oli seotud nostalgilise tundega, millest sai mitmekihilise integreeritud kampaania alus. Meelelahutuslik ja kaasahaarav sisu, mis köidab ja motiveerib üheaegseltl, tekitades positiivse meeleolu. Work in Estonia kampaania eesmärk oli pakkuda meelelahutust, olla huvitav ja meeldejääv oma sihtrühmale.

Taaskasutuse nädal

Jätkusuutlik mõtlemine ja tegutsemine on teema!
Peame oluliseks rääkida positiivsetest ja tugevatest väärtustest, kaasatusest, keskkonnast, et Astri keskuste ja turgude mõtteviisi ning tegevusi avalikkusele kommunikeerida.

Jagame ühtselt jätkusuutlikku maailmavaadet ning suuname ka oma kliente mõtlema kestlikkusele ning targale tarbimisele.

Alexela Rebranding

Alexela rebränding on võtnud aastaid, et valmida. Põhjuseks selle töö kolossaalne suurus. Me alustasime aastal 2016 vana brändi probleemide tuvastamisega. Ilmnenud puuduste kõrvaldamiseks lõime me uue graafilise maailma, uue kommunikatsioonikeele, uue toiduseeria, ning lõpuks, aastal 2018, peale mitmeid katsetusi, on valminud ka Alexela uus kontseptsioon tanklatele, mis on kogu rebrändingu kulminatsiooniks. Uued tanklad on tõstnud Alexela konkurentide kõrval nähtavaks ja äratuntavaks brändiks. Ning rebrändingu toel on Alexela paari aastaga kasvanud Eesti suurimaks tanklaketiks.

TOHI bränd

Tohi on džinni bränd neile, kes janunevad ROHKEMA järele. Neile, kes leiavad, et pudel on alati pool täis. Neile, kes näevad võimalusi, mitte probleeme. Neile, kel on julgust minna kaugemale, mitte leppida olemasolevaga.
Selles võtmes lõime julge brändi ja väljapaistva visuaalse identiteedi, mis kombineerib vormilt põhjamaist nurgelisust ja elujaatavat vormirõõmu.

Murrame depressiooni

Perearstidele suunatud ajakirja reklaami keskseks ideeks on Jaapani uskumus, et kui miski puruneb, on tal ajalugu ja see muudab selle veel ilusamaks ja unikaalsemaks.

Mõnikord on vaja purunemist, et saada enda uueks versiooniks. See on meie otsustada, kas maalida oma võitlused kullaga. Me kõik võime olla Kintsugi. Üheskoos saame murda depressiooni, et tükk tüki haaval, tooks killud jälle õnne.

Kingime aega

Vähihaigetele on iga pisemgi lisamoment väga väärtuslik ja kriitilise tähtsusega. Tehes püsiannetuse, saame ulatada viimase abistava õlekõrre ja kinkida juurde aega.

Jaga ja võida

Kommunikeerisime, et endale hoidmine ei ole cool. Jagamine on. Mobiilse Elu paketis saab netimahtu jagada kuni viiele kasutajale. Üks pakett, üks hind, jagades võidavad kõik.

Inspiratsiooni keskel

Inspira lansseerimiskampaania erilahendus oli ajendatud uue kodumaise telekanali programmist endast. Esmapilgul lihtsa ekraani taga peitus keeruline tehniline teostus. Liitreaalsus, mis reageeris vastavalt sellele, kas on päev või öö, andis jalakäijale võimaluse astuda inspiratsiooni keskele või kogeda midagi, mis tema päeva paremaks muudaks.

Parim suvi

See-see-see see on siililegi selge, et pa-pa-pa parim suvi sõnad tuleb iga aasta meelde tuletada. Kampaania klipp, mida lauldi suvefestivalidel, millest tehti meeletus koguses meeme ja mille osas pöörduti palvega isegi politsei poole. Videot on Lidli Youtubes erinevate klippide peale kokku vaadatud üle miljoni korra. TikTokis üle 1000 erineva meemi ja paljude erinevate hashtag’ide all kokku üle kolme miljoni vaatamise.

Street view

Inimestel on ja alati jääb soov seigelda. Kui kõik reisiplaanid pandi pausile, kutsusime Eestit avastama turvaliselt kodunt lahkumata, läbi Street View orienteerumismängu.